از دانشگاه و حوزه ی تولید دانش، به طور مستقیم برای رسیدن به راهبردهای موثر حل مسأله نمیتوان استفاده کرد.
معمولا دانشگاه و دغدغههای موجود در آن، پیچیدگیهای حوزهی واقعیت و راهبردهای حل مسأله را ندارند.
دکتر بهاره آورین؛ عضو پنجمین دورهی شورای شهر تهران
بنابر ماهیت، دانشگاهها بر پژوهش های نظری و تجربی مرور انجام میدهند.
براساس تجربهی چهارسالهی خانم دکتر بهاره آروین در شورای اسلامی شهر تهران دانشی که آکادمی تولید میکند، به منظور کاربرد مستقیم در حیطهی سیاست گذاری و حکمرانی نمیباشد و این امر به نهادهای واسط نیاز دارد.
در ویدیوی بالا به شرح این موضوع پرداختهاند.